Aplikacja Google AdWords dostępna na iOS gry-i-aplikacje Google AdWords na iOS, Google AdWords  Niedługo możemy spodziewać się zautomatyzowania iAd, a Google właśnie wydało aplikację AdWords dla iOS ? nie tylko AdWords Express, które umożliwia odpowiednie monitorowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi. google 1

Aplikacja Google AdWords dostępna na iOS

Niedługo możemy spodziewać się zautomatyzowania iAd, a Google właśnie wydało aplikację AdWords dla iOS ? nie tylko AdWords Express, które umożliwia odpowiednie monitorowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi.

Najważniejszą funkcję pełni ekran główny aplikacji, gdzie użytkownicy mają podgląd klików, nakładu i trendów. Ponadto użytkownik w każdej chwili może wybrać wyświetlanie wybranych danych w odpowiedniej kolejności.

Narzędzia do zarządzania pozwalają rozpocząć/zatrzymać kampanię, kontrolować oferty dla kampanii grupowych lub kluczowych słów. Reszta dostępnych zakładek zawiera informacje o dochodach i sugestie, dotyczące poprawy wydajności kampanii reklamowej.

Aplikacja Google AdWords dostępna na iOS gry-i-aplikacje Google AdWords na iOS, Google AdWords  Niedługo możemy spodziewać się zautomatyzowania iAd, a Google właśnie wydało aplikację AdWords dla iOS ? nie tylko AdWords Express, które umożliwia odpowiednie monitorowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi. google1

Program wysyła również powiadomienia dla najważniejszych wydarzeń, wliczając w to zamrożenie kampanii z powodu braku środków. Jeżeli użytkownik potrzebuje pomocy, pojawi się etykieta z linkami do adresu mailowego Google i numeru telefonu, w ten sposób możemy również znaleźć dokumenty, które pomogą w kampanii.

Aplikacja jest dostępna w App Store za darmo i do poprawnego działania wymaga co najmniej iOS 7, jest również wersja dla systemu operacyjnego Android.

iAd miało konkurować z AdWords, ale rozwiązanie Apple miało w przeszłości sporo przeszkód do pokonania. Początkowo w Cupertino wymagano zakupu za minimum milion $, a dodatkowo wszystko było przez nich kontrolowane. Wraz z upływającym czasem minimalny zakup zmalał do 50$, chociaż nadal są problemy, głównym jest ekskluzywność i wysoka pozycja Google w świecie mobilnych reklam.

W niedalekiej przyszłości iAd dalej będzie działać, ale ostatnio zrezygnowano z iAd App Network. Niedługo usługa reklamowa Apple będzie w pełni zautomatyzowana.

[app 1037457231]

Średnia ocena 0 / 5. Gł: 0

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top