Krzysiek Borek25.05.2016
Apple nadal ma problemy związane z błędem 53 w iOS

Zapewne słyszeliście o błędzie 53, który pojawił się przy okazji wydania iOS 9.2.1. Przez niego wielu użytkowników iPhone’a ucierpiało, ponieważ oprogramowanie całkowicie blokowało urządzenie z zamiennikiem Touch ID lub taśmą czytnika linii papilarnych.

Użytkownicy wystosowali nawet pozew zbiorowy i twierdzą, że Apple nie zrobiło wszystkiego, co mogło, aby klienci o tym zapomnieli. Producent z Cupertino miał podarować im zastępcze urządzenia, których błąd nie dotyczy, ale to jeszcze nie nastąpiło.

iPhone6s

Wydanie nowej kompilacji aktualizacji załatwiło sprawę, a wymiana ma dotyczyć sprzętu bez gwarancji. Prawnikom szybko udało się zamknąć sprawę, ale obiecano, że sprzęt bez gwarancji zostanie naprawiony lub wymieniony za darmo.

Under the circumstances, there is nothing left to litigate and the claims in the [complaint] are all moot.

Rozumiem użytkowników w Stanach Zjednoczonych, ale Apple poinformowało ich, że mają skontaktować się z AppleCare w sprawie wymiany lub naprawy. Na domiar złego nie podano nawet informacji, jak należy to załatwić. Przez brak wytłumaczenia postępowania podczas oddania sprzętu Apple może spodziewać się kolejnej sprawy w sądzie, ta odbędzie się 16 czerwca.

Źródło: cultofmac.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die
@krzysiek_borek
  • Bart

    z jednej strony dobrze iz skarza Apple o to – a z drugiej – jest wiele domoroslych kombinatorow ktorzy robia takie naprawy po raz pierwszy w zyciu i to na podstawie filmiku z youtube – potem im wymiana jakos nie wychodzi i placza wszem i wobec jakie Apple to czyste zlo :/
    Potem do tego dochodza sprawy bezpieczenstwa