Krystian28.02.2014
Apple pracuje nad rozwiązaniem problemów z Touch ID

System Touch ID służy do odblokowania telefonu, a także do robienia zakupów w AppStore za pomocą odcisku palca. Touch ID został wprowadzony w iPhone 5S.

Jak zwykle bywa przy premierach nowych, nieznanych, elementów, pojawiły się z nim drobne problemy. Wielu użytkowników informuje Apple, że po kilku miesiącach używania Touch ID przestaje poprawie odczytywać odcisk. Muszę temu przyznać rację, mój egzemplarz jakoś w grudniu zrobił to samo, dodanie ponownie odcisku rozwiązało sprawę póki co.

Apple jest świadome tego błędu i szuka rozwiązania. Nie wiadomo, czy pojawi się ono jeszcze w iOS 7.0, czy może wersji następującej po iOS 7.1 – np 7.1.1. Całe szczęście sam problem nie jest duży, dodanie odcisku palca raz na kilka miesięcy nie powinno nikomu sprawić problemu. Co nie zmienia faktu, że należy to poprawić.

Źródło: macrumors.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

Stay Hungry. Stay Foolish. 
@narkoman_
  • Piotr

    Tez miałem ten problem. Ale co racja to racja. Dobrze raz na jakiś czas powtórzyć