W zeszłą środę Apple Music opublikowało serię krótkich materiałów wideo za pośrednictwem Snapchata, pokazujących pracę w radiu Beats 1 od kuchni. Wideo pokazywało pracę we wszystkich miastach (Los Angeles, Nowy York i Londyn), ilustrując gotowość do użytkowania alternatywnych form promocji.
Widzowie, korzystający ze Snapchata mogli zobaczyć jak wygląda praca każdego DJa z osobna podczas strumieniowania wybranych przez nich utworów za pośrednictwem Apple Music. Z 10 sekundowymi klipami Snapchat jest najlepszą formą pokazu ich pracy od kuchni. Materiały były podzielone na trzy części, składa się na nie przedstawienie DJów, ich praca i zakończenie.
Nie trudno zauważyć, że radio wykorzystuje najnowsze zdobycze technologiczne do strumieniowania muzyki, mikrofony i oczywiście sporo sprzętu z OS X i iOS. Beats 1 zaczęło nadawać z końcem czerwca, w momencie debiutu usługi strumieniowania muzyki, Apple Music.
Odkąd Apple przejęło Beats, widać, że to dla nich ważne. W końcu usługa bazuje na Beats Music i stąd również zapożyczono element ludzki. Jeżeli korzystacie ze Snapchata i chcecie śledzić poczynania pracowników radia, dodajcie “applemusic” (bez cudzysłowu).
[app 447188370]