Krzysiek Borek30.07.2015
Apple promuje radio Beats 1 za pomocą Snapchata

W zeszłą środę Apple Music opublikowało serię krótkich materiałów wideo za pośrednictwem Snapchata, pokazujących pracę w radiu Beats 1 od kuchni. Wideo pokazywało pracę we wszystkich miastach (Los Angeles, Nowy York i Londyn), ilustrując gotowość do użytkowania alternatywnych form promocji.

Zane Lowe,Julie Adenuga i Ebro Darden

Zane Lowe,Julie Adenuga i Ebro Darden

Widzowie, korzystający ze Snapchata mogli zobaczyć jak wygląda praca każdego DJa z osobna podczas strumieniowania wybranych przez nich utworów za pośrednictwem Apple Music. Z 10 sekundowymi klipami Snapchat jest najlepszą formą pokazu ich pracy od kuchni. Materiały były podzielone na trzy części, składa się na nie przedstawienie DJów, ich praca i zakończenie.

Nie trudno zauważyć, że radio wykorzystuje najnowsze zdobycze technologiczne do strumieniowania muzyki, mikrofony i oczywiście sporo sprzętu z OS X i iOS. Beats 1 zaczęło nadawać z końcem czerwca, w momencie debiutu usługi strumieniowania muzyki, Apple Music.

Odkąd Apple przejęło Beats, widać, że to dla nich ważne. W końcu usługa bazuje na Beats Music i stąd również zapożyczono element ludzki. Jeżeli korzystacie ze Snapchata i chcecie śledzić poczynania pracowników radia, dodajcie „applemusic” (bez cudzysłowu).

Snapchat
Cena: Gratis
/ Pobierz
Źródło: appleinsider.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die
@krzysiek_borek