Krzysiek Borek01.12.2016
Apple przeprasza użytkowników za spam w kalendarzu i obiecuje rozprawić się z problemem

W ciągu ostatnich dni/tygodni wielu użytkowników urządzeń mobilnych Apple skarżyło się spam wewnątrz systemowego kalendarza.

W praktyce okazało się, że mieli wtedy problemy z odczytaniem zaplanowanych spotkań/aktywności, a Apple wie o problemie i zamierza go szybko wyeliminować.

Pewnie można samemu załagodzić sprawę, ale taka sytuacja nie powinna się w ogóle zdarzyć, a Apple do tej pory siedziało cicho w związku z zaistniałym problemem. Firma wysłała do iMore wiadomość z przeprosinami i obietnicą, że nowo powstały błąd niedługo zniknie z aplikacji kalendarza.

We are sorry that some of our users are receiving spam calendar invitations. We are actively working to address this issue by identifying and blocking suspicious senders and spam in the invites being sent.

W większości przypadków nie akceptujcie zaproszeń z tego typu kont (spam), ponieważ po zaakceptowaniu będziecie dostawali mnóstwo maili i wpisów do kalendarza, których zwyczajnie byście nie mieli. Tylko tak można sobie poradzić z problemem, dopóki Apple się z nim nie upora.

Źródło: iphonehacks.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die
@krzysiek_borek
  • isaakPL

    Przesiadłem sie na kalendarz Google, codziennie dostawałem po kilka „zaproszeń” pomogło usunięcie kalendarza iCloud