Michał23.04.2017
Apple przeprasza za błąd dotyczący usługi iCloud Drive

Kilka dni temu wielu użytkowników otrzymało fałszywą informację od Apple, że ich subskrypcja pakietu iCloud Drive została zakończona.

Fałszywa informacja dotyczyła osób, które miały wykupione konto o pojemności 50 GB. Oprócz informacji wielu użytkowników skarżyło się, że nie może zmienić wielkości pakietu iCloud Drive.

Aby uspokoić i naprawić swój błąd, Apple postanowiło wysłać do wszystkich osób, które otrzymały fałszywą informację e-mail z przeprosinami.

„You recently received an email incorrectly stating that your iCloud storage plan has been discontinued,” the note reads. „Your 50 GB iCloud storage plan is not affected and will continue to renew automatically.

„We apologize for any inconvenience this may have caused. If you have any questions, please contact us.”

A czy ktoś z Was otrzymał taką wiadomość?

Źródło: appleinsider.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.
@michal_rz
  • Michal

    Piszecie sponsorowane artykuły bez odpowiednich oznaczeni i bezczelnie wyłączanie komentarze. Kasuje wasza stronę z ulubionych, bye.

    • Michal

      To nie jest wpis spons.

      • IrasDeeJay

        Nie ma się co przejmować. Trole są wszędzie. Mi w Waszych newsach brakuje trochę więcej szczegółów. Np ten o Sierra 10.12.5 beta> No fajnie że Apple udostępniło, ale nie obraziłbym się na jakąś listę wprowadzonych zmian. Nie każdy jest zapisany do Applowskiego programu beta.