Krzysiek Borek09.06.2016
Apple wytłumaczyło działanie reklam w App Store

Apple ostatnio zapowiedziało wdrażanie zmian do App Store, a jedną z pierwszych są reklamy wyszukiwania (Search Ads).

Dzięki nim programiści mogą promować własne aplikacje w wynikach wyszukiwania, które będą się różnić od standardowych.

appst
Amerykanie udostępnili nawet notatkę na stronie dla programistów, która opisuje wdrożoną zmianę.

Search Ads is an efficient and easy way for you to promote your app within the U.S. App Store search results, helping people discover or reengage with your app at the very moment they are searching for apps like yours. Designed to give users a safe search experience, Search Ads sets a new standard for delivering relevant ads while respecting user privacy.

Testy nowej funkcji rozpoczną się 13 czerwca bieżącego roku, a ostateczna wersja usługi pojawi się dopiero podczas tegorocznej jesieni. Jeżeli potrzebujecie szczegółowych informacji, musicie odwiedzić stronę Apple dla programistów.

Źródło: imore.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die
@krzysiek_borek