Krystian13.03.2014
Apple zmienia regulamin zwrotu towarów

Apple zawsze umożliwiało zwrot zakupionego towaru aż przez 30 dni od daty zakupu przez internet lub w sklepie stacjonarnym.

Okazuje się jednak, że dobre czasy dziś się skończyły. Aktualizacja regulaminu zwrotów podaje teraz, że użytkownik ma na to 14 dni. Wprawdzie zmiany te istotne są dla mieszkańców USA – jednak warto o nich wspomnieć. Zasady te będą obowiązywały dla zakupów w Apple Store, Apple Online Store oraz u operatorów komórkowych.

Na lokalnym rynku mamy prawo do zwrotu towaru zakupionego online przez 10 dni (UWAGA! Apple w Polsce umożliwia zwrot w ciągu 14 dni) od daty dostarczenia. Sklep ma obowiązek zwrócić nam pełne koszta, włącznie z kosztem zwrotu (tylko w wypadku, gdy sprzedawca wysłał nam inny towar, np ze względu na brak zamówionego) i wysyłki do nas. Należy o tym zawsze pamiętać i nie dać się zrobić nieuczciwemu sprzedawcy.

Źródło: macrumors.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

Stay Hungry. Stay Foolish. 
@narkoman_
  • Tomek

    Sklep zwraca tylko i wyłącznie za wysyłkę do odbiorcy. Jeśli rezygnujesz z zakupu to za wysyłkę płacisz Ty, a nie sklep.

    • Marcin

      Dokładnie, kolega Tomek ma racje. Wyjątkiem jest np Apple, które realizuje zwrot na swój koszt.

      • Rzeczywiście, koszt zwrotu jest tylko w pewnych wypadkach, uzupełniłem tekst.

      • Janusz Pałucha

        A czy Komisja Europejska nie chciała zmienić też tego zapisu żeby sklep zwracał nam pieniądze za towar + za koszty związane z oddaniem tego towaru czyli przesyłkę?

  • piotr

    WIdocznie dużo ludzi zwraca jabłuszka…