Krzysiek Borek07.11.2017
iOS 11.2 wprowadzi możliwość obniżki cen subskrypcji w aplikacjach mobilnych

Apple nie przestaje rozwijać App Store i zamierza wprowadzić nową funkcję związaną z opłatami w aplikacjach.

Wstępne ceny subskrypcji dla aplikacji powinny pojawić się w iOS 11.2 i będą dotyczyć użytkowników, którzy będą chcieli pobrać aplikację i opłacić subskrypcję.

Zmiana została opisana w liście nowości dostępnych w iOS 11.2 beta 2 i tvOS 11.2.

Introductory Pricing for Auto-Renewable Subscriptions

Soon, you’ll be able to offer new customers a discounted introductory price for your auto- renewable subscriptions on the App Store. iOS 11.2 introduces new classes (SKProductDiscount and SKProductSubscriptionPeriod) and new properties on SKProduct (subscriptionPeriod and introductoryPrice) to provide details on the introductory pricing and billing period you’ve selected for your auto-renewable subscriptions. You can use these new API additions to localize and display information about introductory pricing to your users. You’ll be able to configure introductory pricing on your in-app purchase page in iTunes Connect soon

Obecnie autorzy aplikacji mogą dodawać darmowe subskrypcje na wybrany przez siebie okres, jednak nowa funkcja sprawi, że programiści będą mogli obniżyć ceny subskrypcji w wybranym przez siebie momencie.

Amerykanie zmienili również podział zysków z aplikacji i subskrypcji. Do Apple trafia 30% zysków, a po roku zostają obniżone do 15%. Dzięki temu Amerykański potentat zachęca programistów do implementacji subskrypcji w aplikacjach mobilnych.

iOS 11 wprowadził wiele zmian w App Store na iPhone’ie i iPadzie, ale wygląda na to, że to jeszcze nie koniec zmian. Zmieniono wygląd aplikacji, a teraz dojdą niższe subskrypcje.

iOS 11.2 w stabilnej odsłonie powinien pojawić się w przyszłym miesiącu.

Źródło: 9to5mac.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die

@krzysiek_borek