Krzysiek Borek17.04.2018
iOS 11.3 nie jest bez skazy. Wielu użytkowników skarży się na problemy z dźwiękiem

Podczas używania kompilacji testowej iOS 11.3 na swoim iPhonie 6 Plus nie zauważyłem problemów z dźwiękiem podczas odsłuchu utworów lub wykonywania połączeń.

Jednak problem pojawił się w stabilnej edycji najnowszej wersji oprogramowania układowego.

Wydawało mi się, że problemy iOS 11 ma już za sobą, ale jednak się myliłem. Apple od dłuższego czasu ma problemy ze swoim oprogramowaniem dla urządzeń mobilnych. W takiej sytuacji lepiej nie wykonywać aktualizacji, choć mnie nowy problem nie dotyczy.

Wielu użytkowników po aktualizacji do wersji 11.3 skarży się na problemy z dźwiękiem, bo przed aktualizacją ich nie było. 2 tygodnie po udostępnieniu aktualizacji Twitter wsparcia Apple i oficjalnej forum zostały zalane zapytaniami o rozwiązanie błędu. Problem objawia się automatycznym zmienianiem utworów i niską jakością dźwięku podczas odtwarzania ulubionych utworów. Od czasu do czasu jest gorzej, bo urządzenie przestaje reagować na komendy użytkownika.

Początkowo problem łączono z niską jakością połączenia sieciowego, ale problem jest obecny nawet podczas odsłuchu pobranych utworów. Niektórzy mają podobne problemy podczas wykonywania lub odbierania połączeń, a to zdecydowanie poważniejszy problem, który powinien być szybko wyeliminowany.

Jestem ciekaw jak Apple zareaguje na zaistniałe problemy i czy szybko sobie z nimi poradzi.

Źródło: redmondpie.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die
@krzysiek_borek