Krzysiek Borek14.12.2014
Jak naprawić problem z logowaniem do App Store w iOS 8

Apple przyzwyczaiło nas do ich prostej maksymy „to po prostu działa”, która ma swoje odzwierciedlenie nie tylko w oprogramowaniu, ale także w urządzeniach giganta z Cupertino. Niestet, ostatnio daleko im do tego hasła, przez wiele problemów z iUrządzeniami i iOS.

Jednym z tych problemów jest „brak połączenia z App Store”, zazwyczaj pojawia się on w momencie pierwszej konfiguracji urządzenia z iOS 8. Błąd pojawia się bez pretekstu i zostaje z wami przez większość czasu, dopóki sami się z nim nie rozprawimy.Wliczając w to odtworzenie iOS, a nawet ponowne uruchomienie routera WiFi.

Często najprotsze rozwiązanie jest najlepsze, ale wpadamy na nie dopiero na końcu rozwiązywania problemu. W tym przypadku jest podobnie, wystarczy że wylogujemy się z App Store i zalogujemy ponownie. Jeżeli nie wiecie, jak to zrobić, postępujcie wg. instrukcji poniżej:

01. Wchodzimy do Ustaiwenia, a następnie do iTunes&App Store.
02. Stukamy na nasze Apple ID i wybieramy opcję Wyloguj

AppStore

03. Z powrotem logujemy się na nasze Apple ID.

Jeżeli macie jakiekolwiek problemy z tą operacją, dajcie znać w komentarzach.

Źródło: iphonehacks.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die
@krzysiek_borek