Jak dobrze wiecie Apple wydało iOS 8.0.2, który naprawiła problemy po aktualizacji do wersji 8.0.1. To niestety nie koniec problemów z oprogramowaniem dla iUrządzeń.
Portal macrumors otrzymał informacje, że użytkownicy iUrządzeń w Australii. Problemy są takie same, jak w przypadku poprzedniej aktualizacji iOS 8. Pojawiają się również problemy z połączeniem do sieci Wi-Fi na urządzeniach z iOS 8.0.2.
Jeżeli macie problemy z połączeniem z siecią komórkową i siecią Wi-Fi, spróbujcie wyzerować ustawienia sieciowe. Robimy to w następujący sposób:
- Wchodzimy do Ustawienia -> Ogólne -> Wyzeruj -> Ustawienia sieciowe. Po wyzerowaniu ustawień sprawdźcie, czy problem zniknął.
Kolejnym problemem jest niedziałające Touch ID. Na to też jest rozwiązanie. Aby naprawić ten problem, wykonujemy następującą czynność.
- Wchodzimy do Ustawienia -> Touch ID i Kod, po czym usuwamy obecne linie papilarne i rejestrujemy nowe.
Jeżeli to nie pomaga pozostaje Wam przejście na iOS 8. Na pewno wiecie, jak to zrobić, więc nie będę tutaj zamieszczał kolejnej instrukcji.
Dajcie znać, czy nadal macie problemy, które opisałem w instrukcji.