Krzysiek Borek24.03.2016
Jak poradzić sobie z błędem aktywacji iUrządzenia po aktualizacji do iOS 9.3

Zaktualizowaliście swój sprzęt do iOS 9.3 i macie problemy z jego aktywacją? Nie martwcie się,przychodzimy wam z pomocą i zademonstrujemy, jak poradzić sobie z tym problemem. Nie tylko wy się z nim borykacie, ale można go obejść do momentu, w którym Apple samo go wyeliminuje.

Informacje z forum wsparcia Apple mówią o tym, że po aktualizacji od razu uruchamiana jest blokada aktywacji urządzenia, ale użytkownicy nie mogą się w ogóle zalogować.

iTunes2

Na szczęście można to obejść i bez problemu korzystać ze swojego głównego urządzenia.

#1

  1. Podpinamy urządzenie do PC/MacBooka.
  2. Włączamy iTunes (musimy mieć najnowszą wersję).
  3. Wybieramy nasze urządzenie i wtedy powinien pojawić się ekran aktywacji.
  4. Wklepujemy adres mailowy i hasło przypisane do naszego Apple ID, co powinno pozwolić nam na bezproblemowe użytkowanie urządzenia.

#2

  1. Wyłączamy sprzęt lub włączamy tryb samolotowy.
  2. Wchodzimy na iCloud.com i logujemy się, a potem przechodzimy do funkcji „Znajdź”
  3. Wyszukujemy swoje urządzenie, a następnie usuwamy je z naszego konta.
  4. Konfigurujemy urządzenie i ponownie logujemy się według naszego Apple ID.

Jedna z obydwu metod powinna pozwolić nam na dalsze używanie naszego iUrządzenia, jeżeli problem nadal występuje, musicie się zgłosić do wsparcia Apple.

Źródło: iphonehacks.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die
@krzysiek_borek