Michał21.03.2014
Jak wydłużyć czas pracy baterii w iPhone

Jeśli bateria w Waszym iPhone nie trzyma zbyt długo, to mam dla Was kilka sprawdzonych metod, które pozwolą Wam cieszyć się dłużej działającym telefonem bez konieczności jego częstego ładowania.

Temat baterii wraca jak bumerang i dosłownie co kilka dni, czy to na Twitterze, czy Facebooku pojawiają się nowe wpisy, w których wiele osób narzeka na baterię w iPhone. W związku z tym postanowiłem, że zamieszczę kolejny już raz co należy zrobić aby wydłużyć czas pracy baterii w iPhone.

  • Wyłącz opcję Automatyczna jasność,
  • Ustaw ciemną, a nie kolorową tapetę,
  • Wyłącz Siri,
  • Wyłącz wibrację,
  • Wyłącz 3G,
  • Wyłączaj Wi-Fi i Bluetooth, gdy z nich nie korzystasz,
  • Ustaw jak najkrótszy czas automatycznego blokowania,
  • Wyłączenie AirDrop,
  • Używaj Fetch zamiast Push w e-mail,
  • Wyłącz automatyczną strefę czasową,

Rzeczy te można wykonać na praktycznie każdym iOS nie tylko iOS 7.

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.
@michal_rz
  • madhunt3r

    – Wyłącz telefon.

  • escapers

    moze po prostu najlepiej go wylaczyc? gwarantuje ze bateria bedzie trzymac o wiele wiele dluzej;-)

  • Ros

    Kup nokię 6310

  • Pawel

    Przy 11 godzinach użycia w ciągu dnia bateria wytrzymuje m 27 godzin. Siri off, jasność wyświetlacza w połowie, odświeżanie w tle off i ładowanie ładowarką od iPada :)

    • dawg0r

      Dlaczego od iPada?

      • Pewnie ładuje lekko szybciej – tym samym rozwala szybciej baterie ;-)

        • Pszczolka

          Pewnie nie. Im dana bateria jest ładowana większym natężeniem (prądem) tym szybciej się naładuje, ale straci szybciej swoje właściwości co za tym idzie szybciej rozładuje się dana bateria. Jeżeli ładowalibyśmy jakąś słabszą ładowarka np. 700mA a nie 1A jak to jest w przypadku iPhonów to sprawa prawdopodobnie naprała by innych barw.

  • Użytkownik

    Genialne rady,produkt premium,przeznaczony do wielu zadań,a najlepiej działa prawie wyłączony.Jako użytkownik oczekuję pojemnej baterii, i oszczędnych podzespołów.Produkt ma swoją cenę i powinien gwarantować minimum 24 godz. pracy pod obciążeniem.Mniej wodotrysków w nowych modelach,a więcej uwagi poświęcić zasilaniu. Nie piszcie ,że konkurencja ma podobnie,nie interesuje mnie to , lub bzdury o starych np.6310.Jest jedna słuszna marka , tylko to zasilanie ;(((

  • Snik3rs

    Włączyć tryb samolotowy i bateria wytrzyma sporo:)

    A po drugie ustawienie ciemnej tapety nie da nic a nic. To nie amoled

  • Radosny

    .no tak! Zaplacilem ponad 3 koła za telefon, zeby oszczędzając baterie nie kozystac z internetu, nie używać emailla i całej masy innych rzeczy dla których ten telefon został stworzony. Spoko. I mam sie pocieszać tym ze konkurencja ma gorzej. Spoko!

  • @Orlowskii

    Wylaczanie wszystkiego jest bez sensu. Rozumiem bluetooth, airdrop oraz automatyczna jasnosc, ale nie zrozumiem wylaczania push czy wifi.

  • Marcin Kowalski

    Wyłącz telefon i wtedy wytrzyma ze 3 tygodnie

  • Jacek Rzufikowski

    u mnie iphone wytrzymuje bardzo dlugo i nie katuje sie wylaczaniem funkcji…

  • Jarek

    Trzymaj iphona cały czas w ładowaniu nigdy się nie rozładuje

  • Merolk1

    Niesamowity News!! Dzieki wielkie. Wszystko juz w iPhonie wyłączyłem i działa 2 dni

  • piter

    Wyłącz telefon i włączaj tylko jak chcesz zadzwonić :)

  • Użytkownik

    Widzę same dobre rady,oraz czytanie bez zrozumienia treści.
    Czyli konkluzja to ,wyłączamy smartfony i przechodzimy na 6310-brawo,tylko czy na tym polega postęp?

  • thms

    „Używaj Fetch zamiast Push w e-mail.”
    Takie rozwiązanie będzie prowadziło do skrócenia żywotności baterii…

  • A może po prostu nie warto z tego rezygnować a należałoby zaopatrzyć się w PowerBank??

  • Janusz Pałucha

    A nie prościej pogodzić się że jak chce się używać w pełni sprzętu apple to nie spodziewajmy się że nasz sprzęt będzie działał 5dni.. ale to się tyczy chyba każdego sprzętu..

    Sorki ale takie artykuły do mnie nie przemawiają.. bo idąc tą drogą dojdziemy do tego że jak chcesz przyoszczędzić baterie to włączaj swojego np. iPhone tylko wtedy gdy na pewno go użyjesz a po skończonej np. rozmowie wyłączysz go..

  • iPhoneOnly

    Bezsensowny artykuł. ;(
    Wyłącz iPhone’a to będzie działał dłużej..

  • fanboj_fon

    Lepsze porady mają tutaj: http://www.elektronika-nowosci.pl/2015/02/jak-wyduzyc-czas-pracy-baterii-w.html polecam telfon bite dwa dni iphone 5s