Wacław Niezgoda02.06.2015
Koniec natychmiastowych zwrotów w App Store i iTunes

Stosowana dotychczas polityka Apple, była mówiąc szczerze bardzo łagodna. Kupujemy aplikację, płytę lub książkę, po czym wysyłamy prośbę o zwrot pieniędzy.

Zakup pozostaje na naszym urządzeniu a do portfela wracają wydane pieniądze. W ciągu 14 dni od momentu zakupu, mamy prawo zażądać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Najwidoczniej z tego prawa korzystało zbyt wiele ludzi, co zmusiło Apple do zmian w swojej polityce.

Zrzut ekranu 2015-06-02 o 20.18.55

Od pewnego czasu Apple wyświetla kupującym ostrzeżenie, że po zakupie tego produktu, nie będą oni mogli go zwrócić na takich samych warunkach, na jakich miało to miejsce dotychczas. Konsument otrzyma również wiadomość na swoją skrzynkę pocztową z taką samą informacją.

Zwrot będzie możliwy, lecz od tej pory nie będzie to proces automatyczny. Zostaniemy poproszeni o wyjaśnienie problemu pracownikowi Apple. Jeśli stwierdzi on, że zwrot rzeczywiście się należy, wtedy odpowiednia suma powróci na nasze konto.

Źródło: igen.fr
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS
  • Piotr

    Wystarczy wybrac opcje „nie chcialem tego kupic” napisac cokolwiek w uzasadnieniu i z automatu mamy wiadomosc ze oddane nam zostana srodki:)