Michał18.05.2014
Masz problem z Tweetbot na OS X 10.9.3? Mamy rozwiązanie!

Po aktualizacji OS X 10.9.3 i iTunes wiele osób zgłasza problemy związane z aplikacją Tweetbot. Jeśli i u Was apka nie działa tak jak powinna, to poniżej opiszemy Wam co należy zrobić, aby ten problem rozwiązać.

Problem dotyczy Mac-owej wersji Tweetbot’a i polega na tym, że po aktualizacji OS X i iTunes wiele osób nie może wpisać żadnego tekstu w oknie nowego Tweet’a. Aby ten problem rozwiązać należy uruchomić „Terminal” i wpisać następującą rzecz:

defaults remove com.tapbots.TweetbotMac remoteConfiguration

Teraz wystarczy już tylko kliknąć Enter, a następnie ponownie uruchomić Tweetbot’a i problem powinien zostać rozwiązany.

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.

@michal_rz