Krzysiek Borek10.07.2016
Niektórzy użytkownicy iUrządzeń z iOS 10 b2 dostają komunikat o zablokowanym Apple ID po włączeniu dwustopniowej weryfikacji

Korzystacie z dwustopniowej weryfikacji na swoich urządzeniach mobilnych? Ostatnio w sieci pojawiły się informacje o błędzie w drugiej wersji rozwojowej iOS 10, który sprawia, że użytkownik ma zablokowane Apple ID i nie może nawet zresetować hasła.

Według wsparcia producenta winą należy obarczyć włączoną dwustopniową weryfikacji, a Apple nie jest w stanie bezpośrednio (obecnie) pomóc w wyeliminowaniu błędu. Pracownicy Apple tłumaczą to działaniem serwera, na którym opierają się usługi sieciowe wersji testowej lub błędem, który jest obecny w oprogramowaniu.

b2

Na portalu Reddit użytkownicy sugerują wyłączenie dwustopniowej weryfikacji, aby nie mieć tego samego problemu do momentu, w którym Apple upora się z zaistniałym problemem. Instrukcję wyłączenia weryfikacji znajdziecie na oficjalnej stronie producenta.

Źródło: 9to5mac.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die
@krzysiek_borek