Michał26.11.2013
Runtastic Squats Trainer PRO

Jako, że jestem zapalonym snowboardzistą, na początku sezonu zawsze towarzyszą mi zakwasy. Powiedziałem sobie dość – jazda ma być dla mnie przyjemnością a nie męczarnią. W tym sezonie postanowiłem to zmienić – nie mam czasu chodzić na siłownię, więc zainstalowałem Runtastic Squats i wziąłem się ostro do ćwiczeń.

Runtastic – to nazwa którą większość ludzi powinna kojarzyć – mają w swojej ofercie szereg aplikacji, począwszy od aplikacji do joggingu, jazdy na rowerze a skończywszy na aplikacjach typu osobisty trener – do przysiadów, pompek czy brzuszków.

Aplikacja liczy przysiady automatycznie i mówi nam kiedy masz robić przerwy, które według mnie są zbyt długie (1:30). Cały myk polega na uruchomieniu aplikacji, wyciągnieciu rąk z telefonem przed siebie i zabraniu się do ćwiczeń. Przysiady są liczone automatycznie za pomocą akcelerometru w iPhone. Ku mojemu ździwieniu aplikacja liczy je dobrze. Całość podzielona jest na 3 sesje treningowe, które trwają odpowiednio 9, 19 i 19 dni, w pierwszej sesji ostatniego dnia wykonujemy 20 przysiadów bez żadnej przerwy, w drugiej 100, a w trzeciej 150 przysiadów.

Po uruchomieniu aplikacja pokazuje jak będzie wyglądał nasz dzisiejszy plan treningu.

Run

Program rejestruje wszystkie statystyki oraz liczbę spalonych kalorii. Oczywiście swoimi wynikami możemy dzielić się ze znajomymi za pośrednictwem Facebook, Twitter, czy też poprzez e-mail. Wszystkie treningi są też zapisywane automatycznie na naszym profilu na stronie www.runtastic.com

Aplikacja Runtastic Squats doczekała się uaktualnienia do wersji 2.0 wprowadzając świeży wygląd dostosowany do iOS 7.

Jeżeli szukasz dobrego sposobu na ruszenie się z kanapy i trening mięśni nóg to powinieneś zainteresować się aplikacją Runtastic Squats PRO.

Aplikacja dostępna jest pod tym linkiem.

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.
@michal_rz