Krzysiek Borek06.08.2015
Sprzedaż iPhone’a w drugim kwartale tego roku wzrosła wszędzie, poza USA

Najnowsze dane Kantar sugerują, że iPhone zwiększył swój udział w drugim kwartale bieżącego roku we wszystkich krajach objętych badaniem, poza Stanami Zjednoczonymi.

Screenshot 2015-08-05 at 22.43.16

Sprzedaż wzrosła w Chinach, Australii i wszystkich (5) najważniejszych krajach na terenie Europy. Choć rok temu o tej porze widoczny był zastój w sprzedaży smartfona Apple, przed wprowadzeniem do sprzedaży modelu 6 i 6 Plus.

Apple iOS returned to growth across all of Europe’s ‘big five’ markets [of] Great Britain, Germany, France, Italy, and Spain,” reported Carolina Milanesi, chief of research at Kantar Worldpanel ComTech.

To nie jedyne badanie wykonane przez Kantar, kolejnym było podanie informacji o tym, co sprawiło, że konsumenci znowu postawili na smartfony Apple, po wprowadzeniu do sprzedaży najnowszych modeli.

Although screen size has grown in importance as a purchase driver since the launch of the iPhone 6 and 6 Plus, iOS buyers are generally driven by a wider list of factors, such as phone reliability and durability, as well as the quality of the materials.

Dla kontrastu, użytkownicy sprzętu z Androidem, jako główny czynnik zakupu podali zdecydowanie niższą cenę urządzeń względem Apple (według badania Fortune). iPhone zaliczył lekki spadek na terenie Stanów Zjednoczonych, który wyniósł zaledwie 2,3%.

Screenshot 2015-08-05 at 22.43.49

 

Ostatnie badania Strategy Analitycs wykazały, że światowy udział iPhone’a wzrósł z 8,2% do 10,9% względem ubiegłego roku, choć poprzednie badanie potwierdziło, że 92% zysków na rynku mobilnym należy do Apple.

Źródło: 9to5mac.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die

@krzysiek_borek