Michał07.03.2014
Sweet focia za 20 mln dolarów!

To zdjęcie użytkownicy Twittera widzieli na pewno nie jeden raz. Na „przypadkowej sweet foci” znalazły się między innymi takie gwiazdy jak Brat Pitt, Kevin Spacey, czy Jennifer Lawrence.

Gala wręczenia Oscarów jak wiemy jest świetną szansą na reklamę swojej marki. W tym roku górą był Samsung, który postanowił wyłożyć na swoją kampanie UWAGA! 20 mln dolarów. Wszystko za sprawą ustawionego wcześniej zdjęcia, które wykonane zostało Note 3. Zdjęcie widzicie poniżej.

1394132851_ellen-degeneres-oscars-selfie-zoom

Oprócz 20 mln dolarów Samsung wydał również 1,8 mln dolarów na 30 sekundowe bloki reklamowe.

Źródło: wp.pl
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.
@michal_rz
  • Zbójeckie prawo każdej firmy.Note 3 używam i jak już pisałem na tym forum mam chwile zachwytu i chwile zwątpienia.Po prostu Android!Byle do iPhona 6.Może wytrzymam choć kusi mnie Nokia Lumnia 1520.

    • Kup Lumię kup, hehe, ten system jest tak denny, ze oddałem Lumię 920 do sklepu po 5 dniach. Jedynie animacje ma fajne i na tym koniec. Totalna bieda. Samo wykonanie sprzętu miliard razy lepsze niż samsung, tu nie ma do czego się przyczepić.

  • Radosław Kuswik

    Po pierwsze – literówki w nazwiskach. Kevin Spacey i Jennifer Lawrence! Po drugie – to nie jest to zdjęcie -.- To zostało wykonane podczas robienia owego selfie Notem 3.

    • Drobne literówki, a zdjęcie to wiadomo, że jest zdjęciem zdjęcia – chcieliśmy pokazać głównego winowajcę – Note 3.

  • Aleks – cal.pl

    Genialny chwyt marketingowy, ale wyjątkowo kosztowny.