Dziś Nokia na swoim kanale na YouTube udostępniła nową reklamę promującą swój tablet, której nazwy nie mogę nawet zapamiętać. Głównym konceptem spotu jest udowodnienie, że korzystanie z iPada Air jest niekomfortowe. Narrator ironicznym tonem wyśmiewa po kolei “wady” iPada, takie jak: nieproduktywne pisanie na klawiaturze dotykowej, czy (o zgrozo) potwornie krótki czas pracy na baterii. Bo przecież 18h to za krótko…
Cała reklama utrzymana jest w bardzo dziwnym tonie, jaki do tej pory można było przypisać jedynie Samsungowi. Czyli mówienie o wadach konkurencji, zamiast skupienie się na własnych zaletach… Zaraz zaraz. A może tutaj chodzi o to, że ta Lumia – tysiąc pięćset sto dziewięćset – nie ma żadnych zalet… Szkoda, że Nokia nie kontynuowała serii genialnych reklam z Nokią 1020 z której śmiali się nawet fanboye Apple.
Możliwe problemy z dostawą nowego 11-calowego iPad Pro
W maju Apple ma zaprezentować światu swoje najnowsze modele iPadów, na które wielu użytkowników czeka z niecierpliwością.