Ubiegły miesiąc był owocny dla OPPO, dzięki wprowadzeniu modelu F1 Plus (R9) zajęli pierwsze miejsce w sprzedaży stacjonarnej, co pokazuje, że jednak ich nowy sprzęt znajduje zainteresowanie wśród konsumentów.
Pierwszego dnia sprzedano 180,000 egzemplarzy, a 4 dni później liczba urosła do 400,000 sprzedanych egzemplarzy OPPO R9. Za nimi uplasowało się Vivo (12,1%) i Apple (11,2%), nawet Huawei (9,4%) i ich pod marka Honor (4,5%) poradzili sobie całkiem nieźle.
R9 napędza 64 – bitowy układ scalony MediaTek Helio P10 z 4 rdzeniami Cortex – A53 o taktowaniu 2GHz, a kolejna grupa ma taktowanie równe 1GHz. P10 to nie wszystko, wspierają go 4GB pamięci, a przyszły właściciel na swoje dane otrzyma 64GB pamięci wewnętrznej. Poza tym domyślną pamięć w każdej chwili można rozszerzyć przy pomocy czytnika kart pamięci (maksymalnie do 128GB).
Cena OPPO R9 wynosi 340$ (1290 zł bez podatku/cła).