OneTech12.01.2021
AirPods Max wysyłamy do serwisu bez poduszek i innych akcesoriów

Apple prosi właścicieli AirPods Max, którzy zgłosili się do naprawy gwarancyjnej, o wysłanie słuchawek bez poduszek.

Czytelnik 9to5Mac powiedział, że po skontaktowaniu się z Apple w celu naprawy gwarancyjnej AirPods Max z powodu problemu z koronką, firma wysłała mu specjalne pudełko z prośbą o przesłanie samych słuchawek bez poduszek i innych akcesoriów.

Warto zaznaczyć, że Apple osobno wymienia również same poduszki słuchawek AirPods Max w razie problemów.

Więcej o AirPods Max znajdziecie – tutaj.


Nowości w iOS 14 o których możesz nie wiedzieć

Sztuczki i triki

Nowe funkcje

Źródło:
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

Zapraszamy na naszego Twittera.
@onetechpl