HomePod

Aktualizacja HomePod do wersji 13.2 wycofana

Wczoraj Krzysztof informował Was o pojawieniu się nowej wersji oprogramowania dla HomePod z długo oczekiwanymi funkcjami, takimi jak przekazywanie połączeń i wykrywanie głosu dla różnych członków rodziny.

Niestety jak się okazuje aktualizacja została wycofana.

Aktualizacja HomePod do wersji 13.2 wycofana polecane, ciekawostki iOS 13.2, homepod się zawiesił, aktualizacja homepod wycofana  Wczoraj Krzysztof informował Was o pojawieniu się nowej wersji oprogramowania dla HomePod z długo oczekiwanymi funkcjami, takimi jak przekazywanie połączeń i wykrywanie głosu dla różnych członków rodziny. HomePod 650x350

Jak czytamy na różnych forach u wielu osób podczas próby wgrania najnowszego oprogramowania, a także zaraz po instalacji inteligentny głośnik się zawiesza i nie reaguje na żadne polecenia. Nie pomaga nawet reset.

I have two HomePods with the same issue you describe after the update 13.2. HomePods both stopped responding after the update. I reset both HomePods hoping to fix the problem, but now I have a white swirl on top of both, and the install pop-up does not work on either HomePods, and I can no longer reset both HomePods because the long press on top no longer functions. Just an endless white swirl. I will wait a while to see if others have similar issues before contacting Apple support.

Updated ?HomePod? remotely through ?HomePod? before updating phone, once back at home updated phone to 13.2. Now the phone update was complete I never saw the new features splash screen so started looking through menus to see if new features were showing, although maybe nothing had change in menu anyway on 13.2, either way I removed the ?HomePod? from the home app to begin a hard reset. On powering back up to begin red ring reset, ?HomePod? appeared to be constantly reboot every 8-10secs not allowing enough time for the red ring to reset.

My update worked but the voice recognition wasn?t working so I removed it from Apple home. Then I tried to factory reset it and boom. Hit a brick wall. Quite literally. Home pod is now bricked. Been into support earlier this evening and they are sending me a box to send it in for repair.

Jeśli i u Was występuje podobny problem, to niestety jedynym rozwiązaniem tego problemu jest oddanie głośnika do autoryzowanego serwisu.

Średnia ocena 0 / 5. Gł: 0

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top