Wraz z pojawieniem się nowego iPhone 14 Pro, firma z Cupertino wprowadziła znaczące ulepszenia w przedziale fotograficznym, dzięki przede wszystkim nowemu sensorowi 48MP.
Apple zdecydowało się więc wypuścić nową reklamę pokazującą pełnię możliwości swojego flagowego smartfona.
W nowym, żywym spocie zatytułowanym “Chase”, wszystkie najlepsze cechy aparatu są w pełni wykorzystywane do tworzenia treści o naprawdę niesamowitej jakości. Tryb akcji, tryb kinowy 4K i tryb fotografowania 48MP ProRAW to główne tryby w świetle reflektorów w tej reklamie.
W skrócie firma chciała podkreślić wszechstronność swojego smartfona. Nowe iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max korzystają z nowego 48-megapikselowego aparatu, który dzięki dodatkowym pikselom oferuje więcej światła i szczegółów, zapewniając jaśniejsze i ostrzejsze zdjęcia nawet w najbardziej wymagających sytuacjach zdjęciowych.