Pamiętacie aferę z samozapalającym się Galaxy Note 7? W tym samym momencie najnowsze iPhone’y nie miały żadnych problemów. Jednak wraz z upływem czasu na jaw wyszło parę błędów, a kolejnym jest zawieszanie się aplikacji telefonu.
Problem dotyczy iPhone’a 7, 6s i 5S, a dodatkowo jest opisany na oficjalnym forum wsparcia Apple. W praktyce oznacza to, że użytkownicy nie mogą odbierać połączeń przychodzących i wykonywać wychodzących. W większości przypadków błąd pojawia się po aktualizacji oprogramowania układowego do wersji 10.1.1, a czasem jest obecny na iOS 10. Najgorsze jest to, że ponowne uruchomienie nie pomaga tak samo, jak przywrócenie ustawień fabrycznych.
I have the new iPhone7. The Phone APP often freezes and requires me to “hard-close” the app by double clicking the home button and swiping up. Is this a known issue? Does anyone know how to fix? My software is up to date iOS 10.1.1″-Complaint from iPhone 7 user BingoBones
Osobiście nie korzystałem ze stabilnej wersji iOS 10.1.1 i u mnie błąd w ogóle się nie pojawił. Mam nadzieję, że Apple przyjrzy się problemowi i postara się go szybko wyeliminować. Podobno iOS 10.2 ma całkowicie pozbyć się błędu, choć na razie jest jeszcze w fazie testów.