Firma Apple zmieniła interfejs zarządzania subskrypcjami w urządzeniach iPhone i iPad, wprowadzając uaktualnioną grafikę. Jak Wam się podoba?
Nowa skórka zwiększa odstępy między poszczególnymi subskrypcjami i sprawia, że wyraźniej widać, które subskrypcje są aktywne, a które nieaktywne.
Po stuknięciu subskrypcji nowy interfejs zawiera szczegółowe informacje na temat ceny i terminu odnowienia, a także opcje umożliwiające ponowne zapisanie się do subskrypcji, której ważność wygasła. Przyciski przedłużenia są większe i bardziej widoczne, podobnie jak przyciski anulowania i opcje zmiany planów abonamentowych dla usług takich jak Apple One, Apple TV i Apple Music.
Nowy interfejs subskrypcji jest dostępny w systemie iOS 15.5 i nowszych wersjach, w tym w betach systemu iOS 16. Do wyświetlenia nowego interfejsu subskrypcji nie jest wymagana aktualizacja oprogramowania, ponieważ na ekranie jest tylko ładowany widok strony WWW, który został zmodernizowany przez Apple.
Interfejs jest teraz bardziej zgodny ze zmianami w aplikacji Ustawienia, które firma Apple wprowadziła w systemie iOS 15, zapewniając prostszy i sprawniejszy system zarządzania. Dostęp do interfejsu Subskrypcje można uzyskać, otwierając aplikację Ustawienia, stukając swoje zdjęcie profilowe i wybierając opcję Subskrypcje.