Firma Apple opublikowało oceny trudności naprawy swoich produktów na stronie internetowej i w aplikacji Apple Store we Francji, aby zapewnić zgodność z nowym prawem.
Firma Apple oceniła trudność naprawy swoich produktów w skali dziesięciu, podobnie jak iFixit. Według francuskiego Ministerstwa Transformacji Środowiska oceny mają na celu poinformowanie klientów, ?czy dany produkt można naprawić i jakie trudności może napotkać kupujący podczas naprawy?.
Wszystkie smartfony z serii iPhone 12 uzyskały 6,0 punktów, iPhone 11/11 Pro – 4,6, iPhone 11 Pro Max / XR – 4,5, a iPhone XS i XS Max – odpowiednio 4,7 i 4,6 punktu.
Najłatwiejsze do naprawy są iPhone SE drugiej generacji (6,2 punktu), iPhone 7 Plus / 8/8 Plus (6,6 punktu) i iPhone 7 (6,7 punktu).
Jeśli chodzi o laptopy to 13-calowy MacBook Pro firmy Apple z M1 ma wynik 5,6, 16-calowy MacBook Pro – 6,3, a MacBook Air z M1 – 6,5.
Ponadto firma Apple wyjaśniła, dlaczego każdemu urządzeniu przypisano ocenę.
Nowości w iOS 14.5 / iPadOS 14.5
iOS14.5 / iPadOS14.5 beta 2
- iOS 14.5 beta 2 dostępna
- Co nowego w iOS 14.5 beta 2
- iOS 14.5 umożliwia udostępnianie fragmentów tekstów piosenek
- Apple udostępnia drugie publiczne bety iOS 14.5 oraz iPadOS 14.5
- Tak wyglądają wszystkie nowe emoji w iOS 14.5
- iPadOS 14.5 beta ogranicza dostęp do mikrofonu iPada z etui Smart Folio
iOS14.5 / iPadOS14.5 beta 1
- Ponad 30 zmian i nowości w systemie iOS14.5 na filmie
- Apple udostępniło deweloperom pierwsze bety iOS14.5 / iPadOS14.5 / watchOS 7.4 i tvOS 14.5
- iOS 14.5 beta przywraca działanie funkcji ?Obraz w obrazie? na YouTube
- iOS 14.5 ? jak ustawić Spotify jako domyślny odtwarzacz muzyki w iPhone
- Apple wypuściło pierwszą publiczną wersję beta systemów iOS14.5 i iPadOS14.5