OneTech27.02.2021
Apple oceniło poziom trudności naprawy swoich produktów

Firma Apple opublikowało oceny trudności naprawy swoich produktów na stronie internetowej i w aplikacji Apple Store we Francji, aby zapewnić zgodność z nowym prawem.

Firma Apple oceniła trudność naprawy swoich produktów w skali dziesięciu, podobnie jak iFixit. Według francuskiego Ministerstwa Transformacji Środowiska oceny mają na celu poinformowanie klientów, „czy dany produkt można naprawić i jakie trudności może napotkać kupujący podczas naprawy”.

Wszystkie smartfony z serii iPhone 12 uzyskały 6,0 punktów, iPhone 11/11 Pro – 4,6, iPhone 11 Pro Max / XR – 4,5, a iPhone XS i XS Max – odpowiednio 4,7 i 4,6 punktu.

Najłatwiejsze do naprawy są iPhone SE drugiej generacji (6,2 punktu), iPhone 7 Plus / 8/8 Plus (6,6 punktu) i iPhone 7 (6,7 punktu).

Jeśli chodzi o laptopy to 13-calowy MacBook Pro firmy Apple z M1 ma wynik 5,6, 16-calowy MacBook Pro – 6,3, a MacBook Air z M1 – 6,5.

Ponadto firma Apple wyjaśniła, dlaczego każdemu urządzeniu przypisano ocenę.

Nowości w iOS 14.5 / iPadOS 14.5

iOS14.5 / iPadOS14.5 beta 2

iOS14.5 / iPadOS14.5 beta 1

Pozostałe informacje

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

Zapraszamy na naszego Twittera.
@onetechpl