iPhone’y 13 trafiły na półki sklepowe pod koniec zeszłego tygodnia i wygląda na to, że sprzedają się bardzo dobrze. Pod względem zamówień w przedsprzedaży iPhone 13 znacznie wyprzedza iPhone’a 12.
Tak jak poprzednio, użytkownicy ustawiali się w kolejce przed sklepami, niektórzy sprzedawali swoje miejsca w kolejkach, a inni odsprzedawali nowiutkie smartfony, aby zarobić parę groszy. Niestety od pierwszego dnia szczęśliwi użytkownicy iPhone’a 13 zaczęli zgłaszać pewne problemy.
Firma Apple oficjalnie potwierdziła już błędy występujące w iPhonie 13. Jeśli przywrócisz nowego iPhone’a lub iPada z kopii zapasowej, nie będziesz mieć dostępu do katalogu Apple Music, ustawień Apple Music ani skorzystania z biblioteki synchronizacji na nowym urządzenie. Dodatkowo, gdy automatycznie włączysz tryb makro na iPhonie 13, nie możesz go już wyłączyć.
Błędy w iPhone 13 | 13 Pro
Okazało się też, że iPhone 13 w niektórych przypadkach nie może nawiązać połączenia z Apple Watch. Wsparcie Apple zaleca zresetowanie ustawień sieciowych, ale to nie pomaga. Niektórym osobom pomogło zresetowanie zegarka Apple Watch i ponowne sparowanie.
Niemal za każdym razem, gdy pojawia się nowy smartfon, pojawiają się pewne problemy, z których większość ma charakter oprogramowania. Apple powinno naprawić istniejące błędy w następnej aktualizacji oprogramowania.