Apple przyznało się do kolejnego błędu w systemie iOS 16, który dotyka użytkowników iPhone 14, a związany jest z obsługą danych komórkowych i kart SIM.
W notatce udostępnionej przez MacRumors, Apple przyznaje, że niektórzy użytkownicy iPhone’a 14, iPhone’a 14 Plus, iPhone’a 14 Pro i iPhone’a 14 Pro Max mogą widzieć na swoim urządzeniu komunikat “SIM not supported”.
Według notatki, po wyświetleniu wyskakującego komunikatu, iPhone może się”zamrozić”. Firma twierdzi, że “prowadzi dochodzenie” i zaznacza, że nie jest to problem sprzętowy, dodając, że klienci powinni uaktualnić swoje urządzenia.
Obecnie nie ma oficjalnego rozwiązania problemu, ale gigant z Cupertino radzi klientom odczekać kilka minut, aby zobaczyć, czy komunikat zniknie. Jeśli problem nie zniknie klienci powinni udać się do Apple Store lub autoryzowanego serwisu, gdzie będą mogli złożyć wniosek o wsparcie techniczne i rozwiązać problem.
To nie pierwszy raz, kiedy Apple przyznaje się do błędu w swoich najnowszych iPhone’ach. Jak wiemy, Apple obecnie testuje iOS 16.1 z deweloperami i publicznymi beta testerami, a jego premiera spodziewana jest jeszcze w tym miesiącu. Problem zapewne zostanie rozwiązanym w tejże wersji iOS.