homekit 1

Apple pracuje nad rozwiązaniem problemu nowej architektury Dom

Firma Apple oznaczyła architekturę Dom w iOS 16.2 jako poważny problem. Jak wiecie aktualizacja spowodowała problemy dla urządzeń i konfiguracji HomeKit u wielu użytkowników.

W zeszłym miesiącu firma Apple wydała iOS 16.2 z opcją, która pozwalała użytkownikom na aktualizację aplikacji Home do nowej, bardziej “stabilnej” architektury. Chociaż Apple twierdziło, że aktualizacja poprawi działanie aplikacji Dom, znaczna liczba użytkowników zgłosiła, że ich urządzenia i konfiguracje HomeKit nie działają po aktualizacji. Powszechne problemy spowodowane przez aktualizację zmusiły firmę do trwałego jej wycofania.

Teraz MacRumors odkrył, że Apple wewnętrznie dodało aktualizację aplikacji Home do bazy danych problemów sprzętowych i programowych, rzadki ruch dla problemu związanego z oprogramowaniem.

Nie wiadomo, kiedy firma naprawi problemy z aktualizacją i ponownie udostępni ją użytkownikom. W międzyczasie, w oczekiwaniu na poprawkę, firma udostępniła instrukcję dla użytkowników doświadczających problemów po aktualizacji.

Apple pracuje nad rozwiązaniem problemu nowej architektury Dom ciekawostki iOS 16.2, aplikacja dom  Firma Apple oznaczyła architekturę Dom w iOS 16.2 jako poważny problem. Jak wiecie aktualizacja spowodowała problemy dla urządzeń i konfiguracji HomeKit u wielu użytkowników. HomeKit 2

W oficjalnym dokumencie wsparcia Apple oferuje pomoc wszystkim tym, którzy mają problemy z HomeKit. W szczególności Apple wyjaśnia, co należy zrobić, jeśli nie można już połączyć się z domem lub jeśli nie można już otrzymywać/akceptować zaproszeń do udostępniania domu.

  • Na iPhonie lub iPadzie osoby zaproszonej (z systemem iOS 16.2) otwórz aplikację Home i stuknij przycisk z 3 kropkami u góry, aby wyświetlić listę “wszystkich domów”.
  • Stąd należy najpierw usunąć wszystkie domy, wewnątrz których nie ma żadnych akcesoriów. Aby to zrobić: wybierz dom z listy następnie dotknij ponownie 3 kropki – Ustawienia domu – i przewiń w dół do Usuń dom. Jeśli natomiast zaproszony użytkownik ma w środku tylko “domy” z podłączonymi już akcesoriami, należy skontaktować się z działem wsparcia Apple.
  • Następnie należy zrestartować iPada lub iPhone’a osoby zapraszającej oraz osoby otrzymującej zaproszenie, a także zrestartować wszystkie Apple TV i HomePody w domu.
  • W tym momencie właściciel domu może otworzyć aplikację Home i usunąć wszystkie oczekujące zaproszenia wysłane już do innych użytkowników. Aby to zrobić, naciśnij 3 kropki u góry – Ustawienia główne – dotknij nazwy osoby zaproszonej i usuń zaproszenie.
  • Możesz wtedy kontynuować wysyłanie nowego zaproszenia do tej samej osoby, ale musi ono zostać zaakceptowane w ciągu 3 godzin, w przeciwnym razie wygaśnie. Jeśli zaproszenie wygaśnie, należy powtórzyć kroki od 3 do 5.

Dla przypomnienia, od czasu aktualizacji iOS 16.2 pojawiło się wiele problemów z aplikacją Home:

  • Niektóre urządzenia HomeKit utknęły w nieskończonym stanie “aktualizacji” lub “konfiguracji”.
  • Niektóre urządzenia znikają z aplikacji Home.
  • Problemy z dzieleniem domu z innymi ludźmi.
  • HomeKit Secure Video nie nagrywa już wideo.

Czy ktoś z Was ma podobne problemy? Dajcie znać w komentarzach.

Średnia ocena 0 / 5. Gł: 0

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top