Wiosenna konferencja Apple już jutro, więc gigant z Cupertino rozpoczął promocję imprezy ?Spring Loaded? krótką reklamą na TikToku.
Od zeszłego piątku reklama zaczęła pojawiać się u niektórych użytkowników TikTok. Wideo, trwające 10 sekund, przedstawia animowaną wersję obrazu wykorzystanego w zaproszeniu na wydarzenie. Co ciekawe, reklama promuje transmisję na żywo wydarzenia na YouTube, zamiast przekierowywać użytkowników na oficjalną stronę Apple.
@Apple Spring loaded. Join us for a special Apple Event. 20 April at 6 pm on YouTube Live.
Chociaż Apple nigdy nie było tak aktywny w sieciach społecznościowych jak inne firmy, firma wykonała dobrą robotę, inwestując w zabawne kampanie, które mogą przyciągnąć uwagę młodszych użytkowników.
Firma Apple utworzyła swoje oficjalne konto TikTok prawie rok temu, ale po raz pierwszy skorzystała z niego dopiero w listopadzie 2020 roku w minikampanii iPhone’a 12.
Źródło: