OneTech19.04.2021
Apple promuje wydarzenie „Spring Loaded” na TikToku

Wiosenna konferencja Apple już jutro, więc gigant z Cupertino rozpoczął promocję imprezy „Spring Loaded” krótką reklamą na TikToku.

Od zeszłego piątku reklama zaczęła pojawiać się u niektórych użytkowników TikTok. Wideo, trwające 10 sekund, przedstawia animowaną wersję obrazu wykorzystanego w zaproszeniu na wydarzenie. Co ciekawe, reklama promuje transmisję na żywo wydarzenia na YouTube, zamiast przekierowywać użytkowników na oficjalną stronę Apple.

@Apple Spring loaded. Join us for a special Apple Event. 20 April at 6 pm on YouTube Live.

♬ Promoted Music

Chociaż Apple nigdy nie było tak aktywny w sieciach społecznościowych jak inne firmy, firma wykonała dobrą robotę, inwestując w zabawne kampanie, które mogą przyciągnąć uwagę młodszych użytkowników.

Firma Apple utworzyła swoje oficjalne konto TikTok prawie rok temu, ale po raz pierwszy skorzystała z niego dopiero w listopadzie 2020 roku w minikampanii iPhone’a 12.

Źródło:
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

Zapraszamy na naszego Twittera.
@onetechpl