Firma Apple przedłużyła bezpłatny program naprawczy dla iPhone 12 i iPhone 12 Pro, które mają problemy z dźwiękiem.
Program wsparcia dotyczy urządzeń iPhone 12 i iPhone 12 Pro, które doświadczają braku dźwięku. Jak wyjaśnia Apple, bardzo mały odsetek urządzeń iPhone 12 i iPhone 12 Pro może doświadczać problemów z dźwiękiem z powodu potencjalnej awarii komponentu modułu odbiornika. Urządzenia, których dotyczy problem, zostały wyprodukowane w okresie od października 2020 r. do kwietnia 2021 r.
Apple uruchomiło program wycofywania produktów z rynku w sierpniu 2021 roku i dziś zdecydowało się przedłużyć go o kolejny rok. Oznacza to, że możesz zażądać bezpłatnej naprawy w okresie do trzech lat od sprzedaży detalicznej urządzenia, którego dotyczy problem.
Jeśli Twój iPhone 12 lub iPhone 12 Pro ma problem z dźwiękiem podczas połączeń wychodzących lub przychodzących, może kwalifikować się do serwisu. Modele iPhone 12 mini i iPhone 12 Pro Max nie są objęte tym programem.
Aby zamówić naprawę, wystarczy skontaktować się z firmą Apple lub Autoryzowanym Serwisem Apple w celu bezpłatnej naprawy kwalifikujących się urządzeń.