Wygląda na to, że Apple testuje nowy sposób osadzania reklam aplikacji w App Store w wersji beta iOS 14.5 – podaje serwis 9to5mac.com.
Opierając się na istniejącym programie reklam w wyszukiwarce App Store, użytkownicy widzą teraz nowy sponsorowany baner reklamowy pojawiający się na karcie Szukaj jako element ?sugerowany?.
Wcześniej Apple wyświetlało reklamy w App Store tylko wtedy, gdy użytkownicy szukali aplikacji, podobnie jak reklamy w wyszukiwarce Google. Ten nowy typ reklamy jest bardziej widoczny, ponieważ jest wyświetlany użytkownikowi przed rozpoczęciem wyszukiwania.
Jak zauważono w raporcie, wydaje się, że Apple szuka więcej sposobów na rozwój swojej działalności reklamowej w App Store.
Reklamy w wyszukiwarce App Store stanowią niewielką, ale rosnącą część ogólnych przychodów Apple z usług. Te małe przestrzenie reklamowe zostały uruchomione w 2016 roku.
Ponieważ nowa sponsorowana przestrzeń reklamowa jest obecnie wyświetlana tylko w wersji beta systemu iOS 14.5, możliwe jest, że firma Apple chce w ten sposób sprawdzić skuteczność tej formy reklamy i nie jest mówione, że rozwiązanie to pojawi się w finalnej wersji.
Co o tym myślicie?
Sztuczki i triki w iOS 14 o których możesz nie wiedzieć
- Ten prosty trik wydłuży czas pracy baterii Twojego iPhone z iOS14
- Nie uwierzycie! iPhone z systemem iOS14 mówi do nas po polsku, gdy zakończy ładowanie baterii
- Zobacz jak jednym kliknięciem zwolnić, wyczyścić RAM w iPhone i iPad z systemem iOS14 / iPadOS14
- Ta prosta sztuczka w iOS14 / iPadOS14 pozwala szybciej naładować baterię iPhone i iPad
- Zobacz jak aktywować i korzystać z funkcji Obraz w obrazie w aplikacji YouTube w iOS14 i iPadOS14
- iOS14 i iPadOS14 pozwala zmienić wygląd ikon aplikacji. Zobaczcie jak to zrobić!
- iOS14 ? przywracamy widget ulubione kontakty
- iSkin ? nowy, szybki i darmowy sposób na zmianę wyglądu ikon w iOS14 i iPadOS14