OneTech09.02.2021
Apple testuje nową przestrzeń reklamową w App Store

Wygląda na to, że Apple testuje nowy sposób osadzania reklam aplikacji w App Store w wersji beta iOS 14.5 – podaje serwis 9to5mac.com.

Opierając się na istniejącym programie reklam w wyszukiwarce App Store, użytkownicy widzą teraz nowy sponsorowany baner reklamowy pojawiający się na karcie Szukaj jako element „sugerowany”.

Wcześniej Apple wyświetlało reklamy w App Store tylko wtedy, gdy użytkownicy szukali aplikacji, podobnie jak reklamy w wyszukiwarce Google. Ten nowy typ reklamy jest bardziej widoczny, ponieważ jest wyświetlany użytkownikowi przed rozpoczęciem wyszukiwania.

Jak zauważono w raporcie, wydaje się, że Apple szuka więcej sposobów na rozwój swojej działalności reklamowej w App Store.

Reklamy w wyszukiwarce App Store stanowią niewielką, ale rosnącą część ogólnych przychodów Apple z usług. Te małe przestrzenie reklamowe zostały uruchomione w 2016 roku.

Ponieważ nowa sponsorowana przestrzeń reklamowa jest obecnie wyświetlana tylko w wersji beta systemu iOS 14.5, możliwe jest, że firma Apple chce w ten sposób sprawdzić skuteczność tej formy reklamy i nie jest mówione, że rozwiązanie to pojawi się w finalnej wersji.

Co o tym myślicie?

Sztuczki i triki w iOS 14 o których możesz nie wiedzieć

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

Zapraszamy na naszego Twittera.
@onetechpl