Apple wprowadza nowy filtr Silhouette na TikTok ciekawostki TikTok, filtr apple na tiktok, Apple  Kilka dni temu firma Apple rozpoczęła nową kampanię z udziałem Harry'ego Stylesa, promującą słuchawki AirPods i i Space Audio. TikTok

Apple wprowadza nowy filtr Silhouette na TikTok

Kilka dni temu firma Apple rozpoczęła nową kampanię z udziałem Harry’ego Stylesa, promującą słuchawki AirPods i i Space Audio.

Spot w rytm piosenki brytyjskiego piosenkarza “Music For a Sushi Restaurant” pokazuje sylwetki tańczących ludzi, tak jak w klasycznych reklamach iPoda.

Nowy filtr Apple na TikTok

Apple wprowadza nowy filtr Silhouette na TikTok ciekawostki TikTok, filtr apple na tiktok, Apple  Kilka dni temu firma Apple rozpoczęła nową kampanię z udziałem Harry'ego Stylesa, promującą słuchawki AirPods i i Space Audio. TikTok 1

Teraz gigant z Cupertino udostępnił w serwisie TikTok nowy filtr, który pozwala stworzyć wideo z efektem sylwetki. Jest on oparty na reklamie słuchawek AirPods z udziałem Harry’ego Stylesa i zawiera ten sam utwór.

Do promocji nowego kolorowego filtra firma zaangażowała również znanych twórców TikTok, takich jak Kendra Willis, Nifè i Yai Ariza.

Nawet osoby nieposiadające słuchawek AirPods mogą stworzyć film, ponieważ filtr TikTok firmy Apple dodaje do naszych uszu trójwymiarową wersję słuchawek AirPods trzeciej generacji i śledzi nasze ruchy, dzięki czemu możemy tańczyć i czuć się jak w reklamie Apple.

Jak użyć efektu sylwetki nowych słuchawek AirPods w serwisie TikTok?

  • Otwieramy aplikację TikTok;
  • Stuknij przycisk (+), aby utworzyć nowy film wideo;
  • Stuknij przycisk Efekty;
  • Dotknij ikony wyszukiwania;
  • Poszukajmy hasła “Silhouette AirPods”;
  • Nagrajmy nasz film i podzielmy się nim z naszymi zwolennikami.
  • Innym prostym sposobem na znalezienie nowego efektu jest wyszukanie oficjalnego profilu Apple (@apple) w serwisie TikTok, wybranie jednego z filmów promowanych przez firmę, a następnie stuknięcie przycisku “Silhouette AirPods”.

To nie pierwszy raz, kiedy firma Apple wykorzystuje serwis TikTok do promowania swoich produktów i usług. W 2021 r. firma nawiązała współpracę z piosenkarką i aktorką Olivią Rodrigo, która opublikowała teledysk “made with iPad”. Apple i Olivia Rodrigo wykorzystały następnie serwis TikTok, aby zachęcić użytkowników do tworzenia i udostępniania masek podobnych do tych z teledysku, które zostały stworzone przy użyciu programu Procreate.

W 2020 r. firma Apple po raz pierwszy wykorzystała swoje konto TikTok do promowania iPhone’a 12 i iPhone’a 12 mini za pomocą zabawnych filmów stworzonych przez influencerów.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Przewiń do góry