Kilka dni temu firma Apple rozpoczęła nową kampanię z udziałem Harry’ego Stylesa, promującą słuchawki AirPods i i Space Audio.
Spot w rytm piosenki brytyjskiego piosenkarza “Music For a Sushi Restaurant” pokazuje sylwetki tańczących ludzi, tak jak w klasycznych reklamach iPoda.
Nowy filtr Apple na TikTok
Teraz gigant z Cupertino udostępnił w serwisie TikTok nowy filtr, który pozwala stworzyć wideo z efektem sylwetki. Jest on oparty na reklamie słuchawek AirPods z udziałem Harry’ego Stylesa i zawiera ten sam utwór.
Do promocji nowego kolorowego filtra firma zaangażowała również znanych twórców TikTok, takich jak Kendra Willis, Nifè i Yai Ariza.
Nawet osoby nieposiadające słuchawek AirPods mogą stworzyć film, ponieważ filtr TikTok firmy Apple dodaje do naszych uszu trójwymiarową wersję słuchawek AirPods trzeciej generacji i śledzi nasze ruchy, dzięki czemu możemy tańczyć i czuć się jak w reklamie Apple.
Jak użyć efektu sylwetki nowych słuchawek AirPods w serwisie TikTok?
- Otwieramy aplikację TikTok;
- Stuknij przycisk (+), aby utworzyć nowy film wideo;
- Stuknij przycisk Efekty;
- Dotknij ikony wyszukiwania;
- Poszukajmy hasła “Silhouette AirPods”;
- Nagrajmy nasz film i podzielmy się nim z naszymi zwolennikami.
- Innym prostym sposobem na znalezienie nowego efektu jest wyszukanie oficjalnego profilu Apple (@apple) w serwisie TikTok, wybranie jednego z filmów promowanych przez firmę, a następnie stuknięcie przycisku “Silhouette AirPods”.
To nie pierwszy raz, kiedy firma Apple wykorzystuje serwis TikTok do promowania swoich produktów i usług. W 2021 r. firma nawiązała współpracę z piosenkarką i aktorką Olivią Rodrigo, która opublikowała teledysk “made with iPad”. Apple i Olivia Rodrigo wykorzystały następnie serwis TikTok, aby zachęcić użytkowników do tworzenia i udostępniania masek podobnych do tych z teledysku, które zostały stworzone przy użyciu programu Procreate.
W 2020 r. firma Apple po raz pierwszy wykorzystała swoje konto TikTok do promowania iPhone’a 12 i iPhone’a 12 mini za pomocą zabawnych filmów stworzonych przez influencerów.