Firma Apple wydała dokument wsparcia, w którym wyjaśniono, jak zaakceptować nowe warunki usługi iCloud na Apple TV, jeśli nie masz iPhone lub iPad.
Jeśli nie masz iPhone lub iPad, a posiadasz Apple TV to musisz wykonać następujące czynności, aby zaakceptować nowe warunki iCloud na Apple TV.
- Przejdź do iCloud.com, a następnie zaloguj się za pomocą swojego Apple ID.
- W razie potrzeby postępuj zgodnie z instrukcjami, aby przejrzeć i zaktualizować ustawienia konta.
- Przeczytaj i zaakceptuj Warunki korzystania z usługi iCloud.
W tej chwili jest to jedyny sposób akceptacji dla osób nie posiadających iPhone lub iPad.
W zeszłym miesiącu pracownik Google, Chris Koch, powiedział, że nie może zaakceptować nowych warunków iCloud na Apple TV, ponieważ nie posiada iPhone’a, iPada ani innego urządzenia Apple. Powiedział, że próbował również zalogować się do iCloud.com, ale witryna nie poprosiła go o wyrażenie zgody na nowe warunki.
I own an Apple TV.
I own not a single other Apple device. Not one.
Every time I start the Apple TV I get this prompt now. @Apple what do you expect me to do about this? pic.twitter.com/CsNaTNNIHp
— chris @c@pub.waffle.tech (@hugelgupf) January 16, 2023
Po tym, jak tweet Kocha został wyświetlony prawie milion razy, Apple uznało, że warto zająć się tym problemem w dokumencie wsparcia. W kolejnym tweecie Koch poinformował, że został poproszony o zaakceptowanie nowych Warunków korzystania z usługi iCloud bezpośrednio na swoim Apple TV po wylogowaniu się ze swojego Apple ID w Ustawienia – Użytkownicy i konta – Nazwa – iCloud, a następnie ponownym zalogowaniu.
Czy ktoś z Was miał podobny problem? Dajcie znać w komentarzach.