Apple udostępniło na swoim kanale YouTube pierwszą reklamę najnowszego iPhone 14 Pro w której skupia się na opcji wykrywania wypadku.
Pierwsza reklama najnowszego smartfona firmy Apple skupia się na funkcji wykrywania wypadku.
“iPhone 14 Pro jest wyposażony w funkcję wykrywania wypadku, nową kluczową funkcję bezpieczeństwa, która może wykryć poważny wypadek samochodowy i automatycznie wezwać pomoc, nawet gdy Ty nie możesz” – wyjaśnia Apple w opisie wideo.
Wykorzystując nowy dwurdzeniowy akcelerometr, barometr i inne czujniki, Apple twierdzi, że modele iPhone 14 Pro mogą wykryć poważny wypadek samochodowy i automatycznie wezwać służby ratunkowe, jeśli użytkownik nie zareaguje po 10-sekundowym odliczaniu. Firma twierdzi, że funkcja opiera się na “zaawansowanych algorytmach ruchu zaprojektowanych przez Apple i przeszkolonych z ponad miliona godzin rzeczywistej jazdy i danych o wypadkach” dla większej dokładności.
Funkcja wykrywania wypadków jest również dostępna w nowych modelach Apple Watch Ultra, Apple Watch Series 8 i Apple Watch SE drugiej generacji, a także w iPhone’ach 14 i 14 Plus.
Reklamę możecie zobaczyć poniżej.
Jak Wam się podoba?