Nie przykuwam uwagi do wyglądu logotypów, bo mnie to w ogóle nie interesuje. Jednak Apple ma do tego inne podejście, co w rezultacie zaowocowało nową wersją logotypów dla programu Made for iPhone.
Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą jest usunięcie ikon reprezentujących iPhone’a, iPada i iPoda. Kolejną zmianą jest inna kolejność nazw urządzeń, najpierw mamy iPhone’a, a na końcu iPoda. Ma to związek z ważniejszą rolą smartfona w porównaniu z odtwarzaczem muzyki.
Program Made for iPhone jest wykorzystywany do certyfikowania akcesoriów. W praktyce oznacza on pełną kompatybilność akcesoriów, co przejawia się brakiem komunikatu o nie wspieranym produkcie po paru miesiącach użytkowania z jednym z urządzeń mobilnych Apple. Certyfikat (przynajmniej dla mnie) jest najważniejszy podczas wyboru kabla Lightning, bo oryginalny nie może pochwalić się wysoką wytrzymałością w porównaniu do kabli firm trzecich.
Producenci akcesoriów będą mieli 90 dni na zmianę logotypów.