spotify

Coraz więcej użytkowników Spotify Premium anuluje subskrypcję. Dlaczego?

Użytkownicy Spotify są coraz bardziej niecierpliwi i wielu z nich postanawia anulować subskrypcję Premium. Co jest powodem tej decyzji?

Powodem jest brak natywnej obsługi HomePod. Ponad rok temu na Global Developer Conference 2020 firma Apple ogłosiła, że ​​doda obsługę usług muzycznych innych firm do HomePoda. Kilka miesięcy później wskazano kilka aplikacji, które będą korzystać z nowych funkcji, m.in. Amazon Music, Pandora i iHeartRadio – o Spotify nie wspomniano. Kilka tygodni później na forum społeczności Spotify pojawiła się prośba o dodanie obsługi „HomePod”. W czerwcu 2020 r. Spotify poinformowało, że planuje wdrożyć obsługę AirPlay 2 w swojej aplikacji na iOS.

Coraz więcej użytkowników Spotify Premium anuluje subskrypcję. Dlaczego? ciekawostki Spotify, HomePod  Użytkownicy Spotify są coraz bardziej niecierpliwi i wielu z nich postanawia anulować subskrypcję Premium. Co jest powodem tej decyzji? HomePod

Chociaż obsługa AirPlay‌ 2 pozwala użytkownikom na odtwarzanie treści Spotify za pośrednictwem HomePod, nie jest to natywna obsługa. Natywna obsługa pozwala użytkownikom używać Siri do odtwarzania treści Spotify z ich HomePoda bez konieczności otwierania aplikacji i ręcznego wybierania głośnika.

Jak się okazuje użytkownicy zaczynają być bardzo niecierpliwi i dzielą się swoim niezadowoleniem na forach wsparcia, a wielu twierdzi, że aktywowało trzymiesięczną wersję próbną „App Music” i odnowi swoją subskrypcje, jeśli Spotify nie zapewni wsparcia dla „HomePod” przed końcem okresu próbnego.

Udostępnij
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Przewiń do góry