Face ID, wygodniejsze niż Touch ID, czyli nowa reklama Apple ciekawostki Wideo  Apple stworzyło nową reklamę, która w zabawny sposób pokazuje, że Face ID jest wygodniejsze w użyciu od Touch ID. FaceID

Face ID, wygodniejsze niż Touch ID, czyli nowa reklama Apple

Apple stworzyło nową reklamę, która w zabawny sposób pokazuje, że Face ID jest wygodniejsze w użyciu od Touch ID.

Nowy 30-sekundowy film pokazuje mężczyznę odpoczywającego w swoim ogrodzie na wygodnym rozkładanym leżaku. Po otrzymaniu kilku powiadomień iMessage , mężczyzna powoli podnosi oparcie, aby skierować swoją twarz w kierunku iPhone’a XR w celu odblokowania i przeczytania wiadomości bez dotykania smartfona.

Jak Wam się podoba?

Udostępnij
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Przewiń do góry