Apple ogłosiło, że opóźni o sześć miesięcy uruchomienie chyba najbardziej oczekiwanej funkcji prywatności w iOS 14.
Główni twórcy aplikacji i sieci reklamowe, takie jak Facebook, są przeciwni wprowadzeniu tej innowacji.
Jednocześnie Mark Zuckerberg ostrzegł reklamodawców na swojej platformie, że nowa funkcja iOS może doprowadzić do spadku przychodów użytkowników Audience Network o ponad 50%.
Ta funkcja to śledzenie. Pisaliśmy o niej już jakiś czas temu. Więcej na jej temat możecie przeczytać klikając w to miejsce.
Według The Information programiści mieli niewiele czasu na przygotowanie się do innowacji IDFA, które Apple ogłosiło pod koniec czerwca na WWDC. Firma nie zapewniła im również możliwości tworzenia ukierunkowanych reklam bez użycia IDFA.
W oświadczeniu dla TechCrunch Apple potwierdziło, że wydanie tej funkcji zostało opóźnione i trafi ona do iOS 14 dopiero na początku 2021 roku.