Twitter ma nowy hashtag Apple #HollywoodInYourPocket z klapsem, który jest wykorzystywany w profesjonalnej kinematografii. Jest to element kampanii iPhone 13 i iPhone 13 Pro.
Ten hashtag został uruchomiony przed premierą iPhone’a 13, która jak wiecie oficjalnie obędzie się 24 września.
Według serwisu nowy Hashflag, został zarejestrowany 17 września i pozostanie aktywny do 17 grudnia, dając użytkownikom iPhone’a 13 mnóstwo czasu na nagrywanie i publikowanie własnych treści w trybie kinowym.
Shift focus between foreground and background
automatically with Cinematic mode on iPhone 13 Pro. #HollywoodInYourPocket— Apple (@Apple) September 17, 2021
To nie pierwszy hashflag Apple, pierwszy raz firma zastosowała takie rozwiązanie we wrześniu 2020 roku. Twitter umożliwia markom dodawanie własnych emoji wraz z hashtagami w ramach ich strategii marketingowej. Według agencji Creative, te dodatki te kosztują ponad 1 milion dolarów i są powszechnie używane podczas ważnych wydarzeń, takich jak Super Bowl lub święta państwowe.