HomePod zaznacza swoją obecność na rynku inteligentnych głośników polecane, ciekawostki HomePod, Apple  CIRP twierdzi, że HomePod stanowi obecnie 6% rynku inteligentnych głośników. Do osiągnięcia takiego wyniku przyczyniła się sprzedaż trzech milionów egzemplarzy pierwszego głośnika bezprzewodowego Apple.
 HomePod

HomePod zaznacza swoją obecność na rynku inteligentnych głośników

CIRP twierdzi, że HomePod stanowi obecnie 6% rynku inteligentnych głośników. Do osiągnięcia takiego wyniku przyczyniła się sprzedaż trzech milionów egzemplarzy pierwszego głośnika bezprzewodowego Apple.

Raport sugeruje, że Amerykanie zaistnieli na rynku dzięki szybkiej sprzedaży głośnika w okresie od marca do czerwca tego roku. Pomimo imponujących wyników Apple i tak nie ma startu do Amazonu i Google, którzy są na rynku dłużej dzięki urządzeniom Echo i Home. Amazon w tej chwili stanowi 70% rynku, podczas gdy Google musi zadowolić się 24%, a reszta należy do Apple.

HomePod zaznacza swoją obecność na rynku inteligentnych głośników polecane, ciekawostki HomePod, Apple  CIRP twierdzi, że HomePod stanowi obecnie 6% rynku inteligentnych głośników. Do osiągnięcia takiego wyniku przyczyniła się sprzedaż trzech milionów egzemplarzy pierwszego głośnika bezprzewodowego Apple.
 HomePod logo

Nie wierzę, że Apple zdominuje rynek, ponieważ Homepod jest zdecydowanie droższy w porównaniu do Google Home lub Amazon Echo Dot.

It took a small share of the market from both Amazon and Google. Still, Amazon has a two-year head start, and Amazon and Google each have a low-priced device that accounts for at least half of unit sales, so it?s not clear how much further Apple can establish itself in the market without a more competitive model.

Amazon i Google mają w swojej ofercie bardzo tanie głośniki w postaci Echo Dot i Home mini, a właśnie tego typu sprzętu brakuje obecnie gigantowi z Cupertino. W takiej sytuacji użytkownicy Apple teoretycznie muszą sięgać pod najdroższy produkt i nie mają alternatywy. Być może obecna sytuacja sprawi, że Tim Cook zleci zaprojektowanie tańszego głośnika.

6% udziałów w rynku zdominowanym przez Amazon to żaden wyczyn. Z drugiej strony płacąc za Homepod możemy spodziewać się wysokiej jakości wykonania i dźwięku, co nie ma miejsca w przypadku konkurencji. Jednak produkty Amazonu i Google można znaleźć na wyprzedażach, a wtedy ich ceny są jeszcze niższe w porównaniu z wyjściowymi i Homepod.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top