Jeśli planujesz wykonać czystą instalację najnowszego iOS 11.2 na swoim iUrządzeniu to koniecznie przeczytaj ten wpis!
Od momentu premiery iOS 11.2 minął już tydzień, a problem dalej występuje. Mowa o problemie, który dotyczy aktywacji urządzenia po czystej instalacji iOS 11.2.
Po instalacji na czysto jak wiemy iUrządzenie wymaga aktywacji. I tutaj jest problem. U wielu użytkowników nie jest to możliwe. Jak widzicie na poniższym nagraniu iPhone w momencie kontaktowania się z serwerem Apple „wywala” błąd lub po prostu iPhone wraca do głównego ekranu.
https://t.co/aN07RzfFLy pic.twitter.com/2Hoxn5Rhnj
? Dawid Liwski (@dliwski) 2 grudnia 2017
Jak nas poinformował jeden z czytelników problem dostępny jest tylko w Polsce. Jak sobie z tym poradzić?
Aby rozwiązać problem i aktywować iPhone?a należy zmienić język z polskiego na angielski i wtedy proces aktywacji powinien zostać przeprowadzony poprawnie.