Według agencji analitycznej Canalys, w drugim kwartale 2020 roku Apple sprzedał około 14,3 miliona iPad, utrzymując pozycję lidera na globalnym rynku producentów tabletów.
Sprzedaż tabletów Apple w drugim kwartale 2020 roku wzrosła o 19,8%. Jest to zapewne spowodowane tym, że wiele osób pracuje i uczy się w domu korzystając właśnie z iPad.
Firma nie ujawniła szczegółów dotyczących liczby sprzedanych tabletów, ale całkowita sprzedaż iPadów przyniosła w tym kwartale 6,5 miliarda dolarów.
W drugim kwartale 2020 roku Apple przejął 38% rynku tabletów. Samsung stał się drugim co do wielkości producentem tabletów na świecie z 7 milionami sprzedanych egzemplarzy. Za nimi plasują się Huawei, Amazon i Lenovo z odpowiednio 4,7 mln, 3,2 mln i 2,8 mln sprzedanych gadżetów.
Źródło: