Jak naprawić problem z Wi-Fi po aktualizacji do iOS 7.1.2 poradniki, polecane, ciekawostki problem z WI-fi w iOS 7.1.2, Mac, Jak naprawić problem z WiFi po aktualizacji do iOS 7.1.2, iPhone, iPad, iOS 7.1, iOS, Apple Jeżeli ostatnio przeprowadziliście aktualizację waszych iUrządzeń do iOS 7.1.2 i macie problemy z Wi-Fi, to nie jesteście sami. iOS7.1.22 1300x700

Jak naprawić problem z Wi-Fi po aktualizacji do iOS 7.1.2

Jeżeli ostatnio przeprowadziliście aktualizację waszych iUrządzeń do iOS 7.1.2 i macie problemy z Wi-Fi, to nie jesteście sami.

Wielu użytkowników ma z tym problem, dotyczy on braku możliwości połączenia z którąkolwiek siecią lub z jedną, której używaliśmy od dawna. Jeżeli macie ten problem, zachęcam Wam do przeczytania instrukcji, w jaki sposób możecie to naprawić.

01. Zapomnienie danej sieci i ponowna konfiguracja

W wielu przypadkach obecna metoda pomaga naprawić problem. Aby to zrobić postępujemy w następujący sposób:

  • Przechodzimy do Ustawień
  • Kierujemy się do Ustawień WiFi
  • Wybieramy naszą sieć i klikamy na ikonkę znaku zapytania
  • Klikamy na Zapomnij tę sieć
  • Jeszcze raz łączymy się z tą samą siecią WiFi

02. Przywracamy Ustawienia Sieciowy i uruchamiamy ponownie urządzenie

W niektórych przypadkach pierwsza metoda może nie zadziałać, więc musimy przywrócić ustawienia sieciowe, po czym uruchamiamy ponownie nasze iUrządzenie.

  • Przechodzimy do Ustawień
  • Następnie kierujemy się do ustawień ogólnych
  • Wybieramy wyzeruj
  • Klikamy na ustawienia sieciowe
  • Czekamy aż zakończy się proces zerowania Ustawień sieciowych, po czym łączymy się z siecią WiFi, na której występował problem

03. Odtwarzamy oprogramowanie iUrządzenia

Jeżeli powyższe metody nie zadziałają, będziemy zmuszeni do Odtworzenia oprogramowania urządzenia, z którego korzystamy. Aby odtworzyć oprogramowanie, postępujemy następująco.

  • Łączymy nasze iUrządzenie z komputerem lub Mac, za pomocą kabla USB i uruchamiamy iTunes
  • Będąc w iTunes klikamy na miejsce, w którym pojawił się iPhone lub inne podpięte urządzenie
  • W Informacjach ogólnych o urządzeniu klikamy na Odtwórz
  • Pojawi się komunikat o odtworzeniu oprogramowania urządzenia, więc klikamy na Odtwórz
  • Czekamy aż proces się zakończy

04. Udajemy się do sklepu Apple

Jeżeli nadal nie naprawiliśmy problemu sami, dobrze byłoby udać się do sklepu Apple. Być może urządzenie jest uszkodzone i należy oddać je do serwisu lub wymienić na nowe.

Jeżeli mieliście wyżej omawiany problem po aktualizacji iUrządzenia, w jaki sposób sobie z nim poradziliście?

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top