Zaktualizowaliście swój sprzęt do iOS 9.3 i macie problemy z jego aktywacją? Nie martwcie się,przychodzimy wam z pomocą i zademonstrujemy, jak poradzić sobie z tym problemem. Nie tylko wy się z nim borykacie, ale można go obejść do momentu, w którym Apple samo go wyeliminuje.
Informacje z forum wsparcia Apple mówią o tym, że po aktualizacji od razu uruchamiana jest blokada aktywacji urządzenia, ale użytkownicy nie mogą się w ogóle zalogować.
Na szczęście można to obejść i bez problemu korzystać ze swojego głównego urządzenia.
#1
- Podpinamy urządzenie do PC/MacBooka.
- Włączamy iTunes (musimy mieć najnowszą wersję).
- Wybieramy nasze urządzenie i wtedy powinien pojawić się ekran aktywacji.
- Wklepujemy adres mailowy i hasło przypisane do naszego Apple ID, co powinno pozwolić nam na bezproblemowe użytkowanie urządzenia.
#2
- Wyłączamy sprzęt lub włączamy tryb samolotowy.
- Wchodzimy na iCloud.com i logujemy się, a potem przechodzimy do funkcji “Znajdź”
- Wyszukujemy swoje urządzenie, a następnie usuwamy je z naszego konta.
- Konfigurujemy urządzenie i ponownie logujemy się według naszego Apple ID.
Jedna z obydwu metod powinna pozwolić nam na dalsze używanie naszego iUrządzenia, jeżeli problem nadal występuje, musicie się zgłosić do wsparcia Apple.