Jak poradzić sobie z błędem aktywacji iUrządzenia po aktualizacji do iOS 9.3 poradniki, polecane, ciekawostki jak naprawić błąd aktywacji IOS 9.3, iPhone się nie aktywuje iOS 9.3, iPhone, iPad, iOS 9.3, błąd iOS 9.3, błąd aktywacji iOS 9.3, Apple  Zaktualizowaliście swój sprzęt do iOS 9.3 i macie problemy z jego aktywacją? Nie martwcie się,przychodzimy wam z pomocą i zademonstrujemy, jak poradzić sobie z tym problemem. Nie tylko wy się z nim borykacie, ale można go obejść do momentu, w którym Apple samo go wyeliminuje. iOS9b21

Jak poradzić sobie z błędem aktywacji iUrządzenia po aktualizacji do iOS 9.3

Zaktualizowaliście swój sprzęt do iOS 9.3 i macie problemy z jego aktywacją? Nie martwcie się,przychodzimy wam z pomocą i zademonstrujemy, jak poradzić sobie z tym problemem. Nie tylko wy się z nim borykacie, ale można go obejść do momentu, w którym Apple samo go wyeliminuje.

Informacje z forum wsparcia Apple mówią o tym, że po aktualizacji od razu uruchamiana jest blokada aktywacji urządzenia, ale użytkownicy nie mogą się w ogóle zalogować.

Jak poradzić sobie z błędem aktywacji iUrządzenia po aktualizacji do iOS 9.3 poradniki, polecane, ciekawostki jak naprawić błąd aktywacji IOS 9.3, iPhone się nie aktywuje iOS 9.3, iPhone, iPad, iOS 9.3, błąd iOS 9.3, błąd aktywacji iOS 9.3, Apple  Zaktualizowaliście swój sprzęt do iOS 9.3 i macie problemy z jego aktywacją? Nie martwcie się,przychodzimy wam z pomocą i zademonstrujemy, jak poradzić sobie z tym problemem. Nie tylko wy się z nim borykacie, ale można go obejść do momentu, w którym Apple samo go wyeliminuje. iTunes2

Na szczęście można to obejść i bez problemu korzystać ze swojego głównego urządzenia.

#1

  1. Podpinamy urządzenie do PC/MacBooka.
  2. Włączamy iTunes (musimy mieć najnowszą wersję).
  3. Wybieramy nasze urządzenie i wtedy powinien pojawić się ekran aktywacji.
  4. Wklepujemy adres mailowy i hasło przypisane do naszego Apple ID, co powinno pozwolić nam na bezproblemowe użytkowanie urządzenia.

#2

  1. Wyłączamy sprzęt lub włączamy tryb samolotowy.
  2. Wchodzimy na iCloud.com i logujemy się, a potem przechodzimy do funkcji “Znajdź”
  3. Wyszukujemy swoje urządzenie, a następnie usuwamy je z naszego konta.
  4. Konfigurujemy urządzenie i ponownie logujemy się według naszego Apple ID.

Jedna z obydwu metod powinna pozwolić nam na dalsze używanie naszego iUrządzenia, jeżeli problem nadal występuje, musicie się zgłosić do wsparcia Apple.

Udostępnij
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Przewiń do góry