Według kilku użytkowników system macOS Monterey 12.3 powoduje problemy podczas korzystania z zewnętrznych monitorów podłączonych do komputera Mac.
W niektórych przypadkach komputery Mac nie wykrywają monitora, a w innych zrywane jest połączenie jest podczas normalnej pracy. Problem z monitorami zewnętrznymi jest podobny do tego, który dotyczy kontrolerów gier Bluetooth.
W szczególności niektóre monitory zewnętrzne podłączone przez złącze USB-C nie są wykrywane przez komputery Mac po aktualizacji do macOS 12.3. Te same problemy występują w przypadku połączeń HDMI.
Według wstępnych doniesień problem wynika z faktu, że system macOS nie rozpoznaje wersji protokołu DisplayPort, co oznacza, że w oczekiwaniu na aktualizację ze strony firmy Apple, aby wykorzystać możliwości monitora, należy użyć wyjścia o niższej jakości.
- Pomóż znajomemu – bardzo przydatna funkcja w iOS o której mało kto wie
- Jak wybrać kontakt do odzyskiwania konta Apple w iOS 15
Innym tymczasowym rozwiązaniem jest odłączenie zewnętrznego monitora na krótki czas, podłączenie go z powrotem do komputera Mac, a następnie ponowne podłączenie monitora do gniazda zasilania – po tym czasie monitor powinien działać.
Czy zauważyliście podobne problemy?