apple watch series 11

Masz Apple Watch Series 10? Możesz mieć problem z głośnikiem

Właściciele nowego Apple Watch Series 10 zgłaszają poważny problem – głośnik w ich zegarkach działa znacznie ciszej niż powinien.

Z powodu usterki podstawowe funkcje urządzenia stają się praktycznie bezużyteczne. Co ciekawe, problem pojawia się na dwa sposoby. W niektórych zegarkach dźwięk jest przyciszony od samego początku, w innych głośność spada stopniowo w miarę użytkowania. Nawet maksymalne ustawienia głośności nie pomagają – dźwięk wciąż pozostaje ledwo słyszalny.

Co jest przyczyną?

Masz Apple Watch Series 10? Możesz mieć problem z głośnikiem ciekawostki problem z głośnikiem, głośnik nie działa, cichy dźwięk Apple Watch, Apple Watch wsparcie techniczne, Apple Watch usterka, Apple Watch Series 10 problemy, Apple Watch Series 10, Apple Watch głośnik problem, Apple Watch dźwięk, Apple Watch Właściciele nowego Apple Watch Series 10 zgłaszają poważny problem - głośnik w ich zegarkach działa znacznie ciszej niż powinien. applewatch s11 2

Na razie możemy tylko spekulować, bo Apple milczy w tej sprawie. To może być wada sprzętowa albo błąd w oprogramowaniu. Ciekawe jest to, że problem nie dotyka wszystkich zegarków – część działa bez zarzutu. To sugeruje, że usterka może dotyczyć konkretnych partii produkcyjnych.

Jakie funkcje nie działają?

Przez wadliwy głośnik:

  • Nie da się słuchać muzyki ani podcastów bez słuchawek.
  • Rozmowy telefoniczne przez zegarek są praktycznie niemożliwe.
  • Można przegapić powiadomienia i alarmy, bo są za ciche.
  • Trudno korzystać z Siri, bo jej odpowiedzi ledwo słychać.

Co mówią użytkownicy?

Na forach internetowych roi się od narzekań. Jeden z użytkowników pisze:

“To mój czwarty Apple Watch i pierwszy z takim problemem. Głośnik praktycznie nie działa”.

Inny dodaje:

“Po miesiącu głośność zaczęła spadać. Teraz nawet na maksa nic nie słychać”.

Szczególnie narzekają osoby, które często prowadziły rozmowy przez zegarek – teraz jest to niemożliwe.

Co można zrobić?

Apple nie wydało jeszcze oficjalnego stanowiska w tej sprawie. Nie wiadomo, czy problem zostanie rozwiązany aktualizacją systemu, czy będzie wymagał wizyty w serwisie.

Na własną rękę możesz:

  1. Dokładnie sprawdzić ustawienia głośności.
  2. Zrestartować zegarek.
  3. Zresetować go do ustawień fabrycznych.
  4. W ostateczności – skontaktować się z Apple Support i poprosić o wymianę.

Czy to powszechny problem?

Trudno powiedzieć, bo nie mamy oficjalnych danych. Na pewno nie wszystkie zegarki Series 10 mają wadliwy głośnik – sporo osób używa ich bez problemów. To kolejny argument za tym, że usterka może dotyczyć konkretnych partii produkcyjnych.

Jeśli Twój Apple Watch Series 10 też gra ciszej niż powinien, najlepiej od razu zgłoś to do Apple. Im więcej zgłoszeń, tym większa szansa na szybką reakcję producenta.

A Ty co o tym myślisz? Masz podobne doświadczenia ze swoim zegarkiem? Daj znać w komentarzach.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top