CEO Netflixa, Reed Hastings, opowiedział nieco więcej o planach stworzenia nowego tańszego abonamentu podczas rozmowy z inwestorami po publikacji raportu finansowego. Nowy abonament może pojawić się już w przyszłym roku.
Reed Hastings powiedział, że firma pracuje nad nową tańszą subskrypcją serwisu streamingowego Netflix z reklamami.
Ci, którzy śledzili Netflix, wiedzą, że jestem przeciwny złożoności reklamy i wielkim fanem prostoty subskrypcji. Jestem wielkim fanem wyborów konsumenckich. Chcę, aby użytkownicy, którzy chcieli mieć niższą cenę i byli tolerancyjni na reklamy, otrzymali to, czego chcą.
Wcześniej informowaliśmy, że Netflix stracił blisko 200 000 użytkowników w pierwszym kwartale, a teraz spodziewa się utraty 2 milionów subskrybentów w tym kwartale. Akcje firmy spadły o 26%, a jej kapitalizacja rynkowa spadła o 40 miliardów dolarów.